Google
ServerFreak Web Hosting Solutions

Iklankan Link Di Sini Secara Percuma


E-Kamus-Malaysia

101 Tips Adsense

Adakah Anda "Mempunyai Masalah" Seperti Berikut?

Sudah lama menyertai program Goole AdSense, tetapi satu cek pun tidak pernah tiba dirumah anda.

Mempunyai BERPULUH-PULUH blog yang dibuat khas untuk menjana wang melalui program Google AdSense tapi hasilnya cukup menyakitkan hati... kadangkala tidak sampai $1 pun sehari.

Mempunyai masalah untuk menarik pelawat ke website atau ke blog anda sekaligus mengurangkan jumlah klik anda dan secara tidak langsung purata pendapatan adsense anda sekitar $1.

Terasa hebat blog atau website anda dikujungi seramai 5000 orang sehari tetapi jumlah klik Google AdSense tidak sampai 70 klik dan hanya segelintir sahaja berminat untuk mengklik Google AdSense.

Bangga kerana mendapat 100 klik sehari namun hasilnya lebih kurang $10 sahaja. Sedangkan orang lain boleh dapat $10 dengan HANYA 20 klik!

Jika Itu Masalah Anda :) Anggaplah Semua Masalah Anda Telah Selesai. Ya Selesai!!

Dimanakah silapnya? Apakah kesalahan anda sehingga diperhukumkan sebegini rupa?

Ya memang anda silap! Anda silap kerana tidak mendalami tentang Google AdSense! Sedangkan orang lain boleh menjana wang sehingga RM2000 sehari tetapi anda hanya RM0.50 sehari. Terbukti anda memang ada membuat kesilapan.

Semua masalah di atas boleh diselesaikan jika anda menggunakan teknik-teknik yang betul dan tepat dengan kehendak pelawat blog anda. Dengan menggunakan tip-tip yang disahkan berkesan pasti pelawat anda akan teruja untuk mengklik adsense yang anda letakkan.

Anda juga mungkin tidak tahu apa yang pakar tahu! Mereka mempunyai pelbagai teknik yang jarang-jarang dibongkarkan. Jadi agak susah untuk anda mengetahuinya secara direct!

Jadi perbaikilah kesilapan anda sekarang juga!

Jadi Jelaslah Bahawa...

Anda ingin mengetahui bagaimana hendak mengandakan pendapatan adsense.

Anda ingin mengetahui bagaimana hendak menarik minat pelawat supaya mengklik iklan adsense.

Anda ingin mengetahui cara meningkatkan traffik ke website atau blog anda.

Anda ingin mengetahui cara bagaimana untuk meningkatkan pay per click.

Anda ingin mengetahui bagaimana dengan jumlah blog atau website yang sedikit tetapi mendapat pulangan yang maksimum.

Anda ingin mengetahui tip-tip yang dapat membantu dari semua aspek untuk meningkatkan pendaptan adsense.

Jika Ya, Anda Ingin Mengetahuinya Teruskan Pembacaan Anda... Jika Tidak, Anda Juga Perlu Teruskan Pembacaan Kerana Ada Sesuatu "Istemewa" Buat Anda...

Owh.. Tidak! Saya Juga Ingin Mendapat Passive Income Sehingga Mencecah 4 Angka Sehari!

Jangan bersedih kerana saya dahulunya juga seperti anda... Saya masih teringat ketika saya mula-mula mencuba mencari wang dengan Program Google AdSense. Saya juga mencuba pelbagai cara dan teknik namun semuanya sia-sia. Saya pernah bersengkang mata mempelajari teknik-teknik adsense dan hasilnya hanya sekadar sekitar $0.50 setiap hari. Saya juga sudah give up! Saya juga mula menanam perasaan benci terhadap program ini dan mengatakan program ini MENIPU! YA MENIPU!

Sedetik pertanyaan timbul di hati kecil saya... Kenapa saya tidak belajar dengan pakar? Kenapa tidak meniru mereka? Dek kerana persoalan itu akhirnya saya mengambil langkah drastik...

Saya Sendiri Membongkar Pelbagai Teknik Daripada Salah Seorang Pakar AdSense!

Oleh hal yang demikian, hari ini saya akan BERKONGSI DENGAN ANDA tip-tip yang mereka gunakan untuk menjana pendapatan sedemikian! Bukan 10, bukan 27 bukan 85, bukan 99 TETAPI 101 Tip yang saya akan kongsikan dengan anda!

Membongkarkan

Penemuan Terkini dan Sensasi eBook Yang Bejudul 101 Tips Adsense



Yang Benar,

Adly Mukhtar a.k.a Labanon
Team FlareBiz ( www.flarebiz.com )